Prostatit iltihabı için ne yapmalıyım?

Merhaba hocam ber bir ay önce prostatit iltihabı geçirdim ondan sonra peniste ağrılarım oldu sertleşme ve iktidarsızlık sorunları oldu ilaç tedavisi verildi penisteki ağrım içinde ultrason çektirdim 3 aylık ilaç kullandım ama hala ağrılarım var. Sizce ne yapmalıyım?


Yeni Sorular


Alkol bağımlılığı için çip tedavisi

Yaşar - 1 gün önce

Alkol bağımlılığı için çip tedavisi

Hocam saygılar alkol tedavisi için çip takdirdim ve alerji yaptı. Çipin süresi bitmesine rağmen karnımda cipin yerinde delik açılmış etrafında alerjik reaksiyon çıkmış ve iltihap su gibi akıyor ne yapmam gerekiyor?


Anüs çevresinde kaşıntı var, Advantan krem var yeterli olur mu?

Gizli Profil - 2 hafta önce

Anüs çevresinde kaşıntı var, Advantan krem var yeterli olur mu?

Anüs çevresinde kaşıntıya bağlı yara oluşumum var vücudum bunun dışında bir yan etkiyle karşı karşıya değil neden olduğunu bilmiyorum internette kortizonlu ilaçlar kullanılıyor diyor elimde Advantan var yeterli olur mu


Sol testisimde ağrı var

Gizli Profil - 3 hafta önce

Sol testisimde ağrı var

Umarım iyisinizdir, size bir konuda danışmak istiyorum., yardımcı olursanız sevinirim (Uzun bir yazı olacak lütfen kusura bakmayın, detayları vermem lazım, yaşım 24) Ben yaklaşık 4 hafta önce şüpheli olduğunu düşündüğüm bir ilişki yaşadım (korunmama rağmen). Aynı hafta içerisinde idrarda yanma ve kaşıntı gibi şikayetlerle bir üroloğa gittim. Gonore veya idrar yolu enfeksiyonu olabileceğimi söyledi ve bir idrar tahlili yapmamı istedi (sarı veya yeşil bir akıntı olmadı ama ilaç kullandığım bir hafta boyunca bir ıslaklık vardı penis ucunda), tahlilde enfeksiyon olduğu gözüküyordu. İlaç olarak Azitro 500 mg (3 adet hap olan) kullandım ve bir hafta sonra tekrar aynı doktora kontrole gittim. Semptomlarım neredeyse yok gibiydi ve tekrar 1 hafta kadar daha Azitro 500 mg kullanmamı söyledi. Aradan 1 hafta geçti ve semptomlarım gitti fakat 2 gündür sol testisim ve sol tarafımda ki kasıkta bir ağrı var, bugün hastaneye gittiğimde doktorun hastaneden ayrıldığını ve başka bir şehre gittiğini öğrendim. Ağrım bir anda çok arttığı için Genel Cerrahi muayene etti. Testisimde ve kasığımda herhangi bir şişlik ve kızarıklık yok ama o bölgemde fakat ağrı var. (bugün yürürken bayağı bir ağrı hissetim fakat şimdi hafifledi bayağı) İlaç olarak Dexpadu 50mg/500 mg ve Roxin 750 mg verdi. Fakat 3. kez daha yüksek dozda antibiyotik kullanmak beni biraz gerdi, sizce ilaçları kullanmalı mıyım iltihap ilerlemiş demek midir? Bir tavsiyenizi almak çok isterim. Saygılarımla,


Yorgunluk hissediyorum, neden olabilir?

Alp Arslan - 3 hafta önce

Yorgunluk hissediyorum, neden olabilir?

Yorgunluk hissediyorum. Bildiğim bir sağlık sorunum yok. Sizce ne yapmalıyım ? Kan mı vermeliyim ?


KOAH hastalığı sigara içenlerde mi görülür?

Gizli Profil - 4 hafta önce

KOAH hastalığı sigara içenlerde mi görülür?

KOAH hastalığı sadece sigara içenlerde mi görülür?